Inwestujesz w kampanie reklamowe a Twój sklep nadal nie sprzedaje?

Zastanawiałeś się kiedyś, gdzie leży problem niskich konwersji twojego sklepu? Słyszałeś o lejku konwersji i o ogromnej ilości użytkowników, którzy zagubieni w Twoim sklepie wychodzą zirytowani podczas zakupów.

Wykonujemy audyt użyteczności sklepu, pomożemy ci zidentyfikować kluczowe obszary wymagające poprawy, zastępując pozytywnymi wrażeniami Twoich klientów.

Czy wiesz że?
58%
kupujących opuszcza
koszyk podczas transakcji!

Czy wiesz że?
79%
kupujących niezadowolonych z użyteczności sklepu opuści go

Czy wiesz że?
47%
kupujących opuszcza
sklep gdy on wczytuje się dłużej niż 2 sekundy

Rozpocznij bezpłatny test użyteczności. Zajmie Ci tylko 2 minuty.

Nasza analiza dostarczy CI informacji o możliwościach zwiększenia skuteczności sprzedaży

Najczęstsze oznaki słabej użyteczności:

Co mówi Twój sklep i klienci?

  • konwersje są niskie
  • użytkownicy porzucają ścieżkę zakupu
  • odwiedzający szybko opuszczają sklep
  • jest duża liczba odrzuceń koszyka
  • brak zaufania do sklepu
  • klienci nie mogą znaleźć szukanych produktów

Jak Ty reagujesz na te problemy?

  • nie masz czasu na przeprojektowanie sklepu,
    wolisz zainwestować w reklamę,
  • uważasz że audyt to strata pieniędzy,
  • nie wiesz jak znaleźć błędy w sklepie, więc tego nie robisz,
  • nie widzisz problemu i przyczyny słabych efektów kampanii sprzedażowej,
  • definitywnie nie chcesz zmieniać swojego sklepu, obecny był zbudowany całkiem niedawno.

Wnioski: Nie czekaj, popraw współczynnik użyteczności sklepu, zamieniając więcej użytkowników w kupujących.